THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
EXAM , HAHA :D

agk senang kowtt. Dalam dewan pun bolehh usha line budak nei. Mcm budus jehh! Ade plak Si Peah gedik tow. Cehh! Gehdits jahh. Kau nak gehdits pegi lambong la minah =.= Banyak keje ag aku leh buat dripade tgk kau menggehdit tow. Aiyaaa -___- +math takot lahhh. If tak lulus nanti kene rutan samma ituu cekguu duhh! Kene denda buatt correction banyak. Adudududu*

HEY! Aku nei asek fikir _______ jehh ape ade hal? Hmm, You are the only exception!


Asek studyy jehh, Bolehh pecah pale hutak mahal aku nei. HAHA :D 
Malam nanti nak study dekat ruma farah nget ngot! Study samma abang dea [: AWW!
Tadi lepas balek skolah aku ckp nan mommy yg nak soh dea anta malam nei.
dea ckp''Suroh kawan kau datang amek, Myy nak dinner lua nan dyy malam kangg''
PODAHHH! 
Aku baru nak suroh antar dea moe ngedate nan daddy -__-
Time aku nak studyy baru la dea nak pegi makan lua. 
Kalau aku dok ruma tak nak plak dea ajak. GRRR!

Eh eh! Before aku rest td, Nampak plak malaun yg bername muhammad azizie___________ :]
AWW! Dea senyum kambing dekat aku weyy. HAHA :D
Olehh sebab dea senyum, Aku pun senyum la dekat dea :]
Sampai jeh rumaa, Aku on fhone, Tgk jijie msg :D
''HEYS, Study same jom nanti? iv ade yg i tatahu i boleh tanye youuuu''
(rajen plak dea msg aku ariney, taktahu ngape)
Aku pun reply, aku ckp,
''hahlo [: I study mlm kang dengan bebudak nei, iv you nak join, meh laa''
HAHA, bla bla bla.

Tbe tbe soklan mengejut!
YOU STILL SINGLE KE?
mcm bagos plak mamat nei tnye aku dah taken ke belom.
Then, Aku ckp la. Menjanda sudahh.
Dea pun nak interfrem, Dea ckp, Dea pun sudah menduda -____-
MOTIF dea bgtahu aku? 
HAHA :D
jijie jijie, Nak couple alek la tuu.
Hmm, Aku still susa nak lupe kan soang mamat nei. So tade mase
aku nak couple nan kau jijie weyy.

Blablabla, Dah petang [8
Macam panas jeh lagi. Tp aku plan nak g jogg.
maklumlerr, Dah gomok nei :D
abang cupi ckp aku gomok, Sial kau abang. Nak aku cilie mulot kau?
Aisehhhh!
Aku Rendu rendu renduu ____________ !

Baby iloveyou and i never let you go :'[
(tapi dah go far away pun)

P/s: Insan yg cemerlang, dea takkan ingt pakwo dah if nak exam nei :D