THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
EXAM +MATH SUSAHH! Hadududu~


mcm nak pengsan pastuh sedar alek. Weyy, +math aku nyawenyawe ikan -__- nak kene bg CPR duhh! 

Sumpahh tak suke pegi skolahh td ! :( aku kene buli nan budak badot sial tuu! Dea tarik pp aku, aku nak ngis dea ghelak an. Memang mcm anak paria korang nei weyy! -__- Tggu tggu! Aku pindah nanti jgn nak merengek rendu kat aku. hoh!

blablabla ,
Nak balek aku tggu myy dekatt pak guard tuu. then ade plak si Apak gehdits. ''biebie nak tompang tak? aku anta kau alek nak?''
Banyak cantek muke dea nak tompang tompang nei. Pegi balek a kau apak! GRR!

Eh, aku dpt present dri anis, but tataw dea bg ape. Dea ckp after pukol9 baru leh bukak. Aku tgh tggu nei. Huyhuyy -__- Iloveyoudoubletriple syg! Kau dahh mcm mak joyah aku, Mulot kau pokpek pokpek, tp kau jugak la gundik aku yg terhebad nyah! 
(MENUNGGU PUKOL9)

Oh yeahh! skate aku smpai esok ;D Basikal BMX tepit lambat ag nak smpai, Bia dehh! ;D

yuhops ; Aku tabek nan eyna, rare! Suke nan cupcake yg dea buatt, 'Serhils cupcake'
aww! lebih kn creams sayanggs!