THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;

AWAK , SAYA DEMAM :(
(rendu kan awakk tahhu !)

Event still demam tp aku pegi gak skolahh cos exam dah nak dekatt. Hm, Maken pening pale hutak aku nan budakbudak nei. Kalau sehari tak kacau aku tak boleh agak nye. Budak gedik (tepit, afis, safwan, faqeh, helmi, apak) tp aku gelak besar ari nei, Aku dah bolehh lupe kn sedih aku tentang si Dia (: TQ kawan! Event kau gedik, kau dah mcm badut kesayangan aku ! Tp sumee memang mintak kaki aku. Ade ke patot dea ckp aku ketot! Ketot tu nenek kau punye ayah tiri la weyy. Sikett agak nak ckp aku ketot. Tgk kaki lahh =.= Rimas dgn flu :( Suara dah mcm Ella punya sedare punye adik (: bile aku nak elok nei, Hm. Time exam nei laa aku mengada ngada nak demam. Snap ayat Anis jap ( mintak nyawaaaaa ! ) HAHA :D btw, TQ anis coz sudi tolong salin kan note +math untuk aku. Mcm nei lahh baru bolehh jd sedara ipar aku :D AWW! isnen nei , BM1 plus BM2 (: Wish me luck okengg? If tanak, Err Err kene jugakk ! (:


TO ANWAR (: Awak jgn sedeyhh sedeyhh okengg? Jgn lupa 'DEMI AWEK' hikk (:
Chayokchayok sayangg ! Saya sayang awak tahhu ! (: TQ be my gudlisteningg . Muamua !


So, Final exam nei lahh yg membukti kn slame aku skolah nei, aku blaja or saje saje dtg ! Aku nak fight dgn ****** :B tggu weyy, aku mesti dpt kalah kn kau ! Kau ingt kau sorang jeh bolehh? Aku pun bolehh la kawan (: Kalau gagal , sile lahh berhenti jd manusia okengg awak awak sekalian .


APE PUN TAK BOLEHH! (: