THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
21.6.2010-19.9.2010
(hari yg palen aku benci but akan ingt smpai bile pun)



mukin ini yg terbaik untuk kaw. Aku bkn lahh yg terbaik untuk kaw. Trime kaseh semuanya. Kenangan yg ta akn aku lupe kn. Event kaw tatahu ape dlm hati aku. Sebak rase nye. Menitis air mata. Tp dah tkde gune. Kaw bkn milik aku lg .



Aku hanya akan menunggu dan terus menunggu kaw. Gelak ketawa, Gurawan, celoteh, Semuanya sudah berakhir. Hanya dgn satu perkataan (clash) 

kwn si Dia : kaw ta reti lyn dea kowt?

nak aku lyn mcm mane lg? sumpahh! aku da try buad yg terbaek untuk si Dia tp dia ? humps. orang kata ''muken bkn jodoh kita'' aku percaya ape orang kata. Sebab betol kowt? Aku na jerit sekuat hati aku !

bieee ! iloveyouhh. Please. imiss my old awaii :(