THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
yey ! yey ! 
da na dekatt raye dahh ! HAHA . ta sabau na balekk kampong . dri negeri sembilan ke perak . maow berasap buntot aku dudok dlm kete tuh berjamjam . huu- dudok kat kampongg kejap jeh kowtt . parents keje dohh >.< adudu* mesti penuh rumah nenek aku . dengan budakbudak yg degil tuhh . bolee pengsan .


butt tape lahh kowtt . bole lepak na cazen aku yg awww =.= agk taff bdn dea buatt aku terpikat dan dipikat so  aku minat na storimori nan dea . HUAHUA ;P aku pnggl dea abg LEBAM . dri kecik smpai skunk . begaa eh ! ta abes abes . HAHA . raye pun setahon skali . na pegi ruma deaoang manx susa laa . dgn parents aku bz . takan aku na pegi menapak PENANG soangsoang . kene pk duaratus tujuhpulohlima kali :D erghhh ! agk agk taon nei aku dpt duet raye lg takk ? taon lepas makngah aku ckp 'adek bie da besar , tayah laa duet rayee' hukk :( aku na collect duet raye gakk taon ! aku ta kire .



      duet rayaa >.< 
                                                                                         mcm ta dptt jehh taon nei ?