THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
21.9.2010
(si Dia kembalii)



Gembira plusplus. Tp banyak perubahan yg berlaku betwen me and he =.=
Si Dia mungkinn betolbetol nk berubahh, But boleyy percaye kee?

Sebab aku terima Si Dia semulaa :
- Aku masehh syg kn Si Dia
- Aku perlu kn Si Dia kerana Dia slalu buatt aku ketawa plus ngis c:
- Dia jujor kali ni
- Diaa sanggup buatt apaa sajja untuk relation kiteorangg (taktahu betol atau tidak)
- Dia mengaku dia sygg kn aku lg .
- Dia sunyi tanpa aku
- Dia try to make me happy now (but aku mcm nak taknak jehh layan dia)


p/s: Tp betol kee sume tohh? ( IhopeSo )
Nik Mohamed Shawal. Sumpahh bie aku sayangg kau event kau slalu buatt aku sedehh plus marahh. Aku nak kau tahhu betape bermakne nyee kau dlm hidup aku dan aku harap kau jugaa begituu sayangg weh. 

APE PUN TAK BOLEH LAH >.<