THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;
OHMYGOD!
sumpah arinei penat sgt. Lepas tgk wyg, Pegi karoke fulakk! adududu. Hari rabu nei nak pulang kan buku teks. So, Dah nak masuk next year oh =.= Means aku nak 7teen sudahh! Aiyaya. One day aku nak bukti kn kat ***** yg aku bukan mcm kau ! blablabla, smpai rumah pukol7. Tgk rumah still bekunci. Mommy nan daddy pegi mane tahh! Bukan nak tnggl kn kunci. Aisehh. Aku call myy n dyy, due due tak angkt. Lastlast aku duduk kat buaian then tggu smpai kol7.21 cehh! Baru smpai ghupenyer. Aku tnye myy n dyy pegi mane? then ckp pegi mkn. PODAHH! aku dah lame tggu deaoang. 


HAHA, result final exam nei biler kuar erk? DUPDAPDUPDAP ______ :P takot weyy. Next year dah spm, what should i do peeps? kata kata hikmat myy. ''Kau ngadap menatang harams jadah tuh lagi, Aku humban nanti tau lah kau'' myy nei aku nak online pun dah tak bolehh. Arghh!


Adududu. Ape erk masalah mamat tuh? aku dah ckp yg aku tanak mek tau sal dea ag. Dea asek msg aku jewr. Cukoplahh kowt kau kelentong aku dher. Macam bagus lahh oang yg kelentong kelentong nei. Next time tggu aku tepuk tggn untok kau okeyy? JUST WAIT AND SEE lahh dudes. Dont make any enemies, just make more lover lahh.


jlnjln kat sunway smlm aku nmpk new iphone, bapak smart wa ckp lu. Banyak lah jugak funtion dea.
myy myy, bolehh kn if belikan adek new iphone =.= (kebilkebil kn mata)
''Banyak duet dyy kau ? Gune jeh laa yg tuu, banyak bende lg myy nak gune duet tahhu tak''
hurmm, Putus harapan aku weyy. Bile iphone aku dah gahai , stockmaen puzzle kat dinding bilik aku lahh an. 




mohammad suffian<3
afira lilyfreaky<3
monaa<3
Biyy gyhan<3
Ben<3
TEAM FREAKY FOREST [: