THANKS sebab anda sudah usha usha blog sayaa! Be my follower okeyy? (;







HULA HILAA AGUGUGAA =.=

sumpahh ! muke dea mcm ex aku -__- Lost contec dahh nan ex aku tow after aku tukaa new numb fone. Humps, Why la tbe tbe teringat kat dia pulaa? Adudu* Ape lahh aku nei , benggong sgt ingt kat diaa wt pe =.=







18.10.2010
LAST EXAM LA NYAHH !
maen gylerr doe, Buku pun dah malas nak baca
Asekk bejalan jee. OMG!






mcm farahh :D


bulan ni banyak kali keluar. release tension -,-
Mcm buhsan tapi memang buhsan dok rumaa.
Pegi jemputt kwn then balik ruma alekk.
Huhaa huhaa katt rumaa plus melalak smpai hilang tekak? (walaweh)
And aku dpt tgk free show :D 
Farahh karok lagu dangdutt smlm.
Dea sakett ke hape aku tataw laa.
GELEKK inul koba ehh ;D
banggang gak kwn aku sorang nei.
HAHA. APE PUN TAK BOLEHH !
dak As pgg fone aku smpai crdit aku abes.
Sial nye betine ! :)
Kiteoang dahh deal nak buatt fightt.
Exam last year nei sape dpt ranking yg bagos, Dia makan besar dehh.
HAHA, AKU SAHUTT CABARAN KAU LA MINAH !
oh yeahh!
Anis gedik plakk iv da dpt karok dea memanx queen lahh.
Mntk tlg sikett pun dah tak bolee.

tutt tuttt =.=
Msg weh msg !
ingt kn dri sape ghupe nye awaii .
dea ckp dak serting kuno.
Bodoe jehh, Tggu la aku pindah then baru la ckp.
Aku pun kene tempias MSG tuu.
Marah betol lahh !

Mcm CINAPETT betol lahh ! >.<

TERBAIK KAN ? :D